פרויקטור מירון: נערכים כדי שהציבור יוכל לעלות ברוב עם

    אסתי פלד No Comments on פרויקטור מירון: נערכים כדי שהציבור יוכל לעלות ברוב עם

    פרויקטור מירון, צביקי טסלר על ההיערכות לקראת ל"ג בעומר: "הפעילות שלי, הרבה ממנה נעשה בשטח פגישות ותיאומים עם ראשי החסידויות. האירוע יתקיים אבל באופן שונה, בטוח יותר ומסודר יותר. מילת המפתח היא אחריות, אני נושא באחריות הכוללת, אבל כל אחד צריך לגלות ערבות הדדית והתחשבות בזולת"

    צילום: דוברות משטרת ישראל.
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בראיון ל"מהדורה המרכזית" בהגשת איתי גדסי סיפר פרויקטור מירון, צביקי טסלר על ההיערכות לקראת ל"ג בעומר שייערך בעוד תקופה קצרה: "הפעילות שלי, הרבה ממנה נעשה בשטח פגישות ותיאומים עם ראשי החסידויות. האירוע השנה יתקיים אבל באופן שונה, בטוח יותר ומסודר יותר. השאיפה שלי שכל אחד שרוצה לבוא יוכל להגיע".

    "השנה בשונה משנים קודמות יימכרו כרטיסים מראש שיגבילו גם את זמן השהייה. יש גם יומיים שבהם עולים להר. נסביר לאנשים שלאחר הזמן הקצוב שאתם בהר אתם מונעים מחבריכם להגיע. מילת המפתח היא אחריות, אני נושא באחריות הכוללת, אבל כל אחד צריך לגלות ערבות הדדית והתחשבות בזולת.

    "בראש ובראשונה אנחנו עובדים על תשתיות בטיחות שצריכות טיפול, כמו החשמל שאנחנו צריכים לשקם. יש הרבה מפגעים במקום והציבור צריך לדעת את זה. אנחנו נערכים כדי שהציבור יוכל לעלות ברוב עם אל ציון הרשב"י. כמו שאמרתי, רוב הציבור יגיע דרך כרטיסי הנסיעה שיירכשו מראש. יהיו אנשים שיש עניין ציבורי שיעלו, כמו המשפחות השכולות אגב שלא יצטרכו לריב על המקום שלהם. אנחנו חושבים הרבה איך לתת מענה לנושאים מסוימים"

    "כמובן שיש הרבה שיח והוא גלוי ובצורה מתואמת. ההחלטה הספציפית של האדמו"ר מבויאן ותולדות אהרון שאמרו לא להעלות ילדים זו אחריות והחלטה שלהם. אני מאוד מעריך את ההחלטה הזאת אבל אנחנו לא השפענו על הדבר הזה בשום אופן" ציין הפרויקטור שמתכלל את היערכות המדינה לאירוע הגדול.



    0 תגובות